استند ایستاده | استند ایستاده چیست

استند ایستاده | استند ایستاده چیست: نوعی از استند های پرطرفدار  در بین صاحبان مشاغل برای تبلیغ محصولاتشان به حساب می آید.

استند ایستاده را به علت اینکه در حالت ایستاده استند و به دلیل در دید بودن کالا در راستای دید مشتری که در حال ایستاده باشد به این اسم می خوانند.

استند ایستاده را بیشتر بدین منظور استفاده می کنند که بتوانند کالاهای حجیم و سنگین را در مکانی که از فروشگاه درخواست کرده اند جهت تبلیغ قرار دهند.

استند ایستاده را در مواردی با استند نمایشگاهی (استند ایکس، استند رول آپ) یکسان می دانند ولی این دو تفادت شایانی با یکدیگر دارند.

استند ایستاده همیشه حاصل محصول است و هدف اصلی آن قبل از تبلیغ فروش است در حالی که استند نمایشگاهی در بسیاری مواقع هدف اصلی آن تبلیغ است تا  به فروش رساندن محصول باشد.

استند ایستاده را می توان به عنوان بهترین استند برای محصولاتی که می خواهند جلوی یک فروشگاه، هایپر مارکت و یا مغازه قرار بگیرند است.

استند ایستاده اگر جلو و یا داخل هایپر مارکت قرار بگیرد، اسم استند هایپر مارکت نیز به آن می گویند. همچنین اگر استند ایستاده در مغازه استفاده شود استند مغازه نیز می گویند.

 

استند ایستاده از نظر متریال به گروه زیر دسته بندی می شود:

استند ایستاده فلزی

استند ایستاده پلکسی

استند ایستاده مفتولی

استند ایستاده شیشه ای

استند ایستاده پلاستیکی

استند ایستاده MDF

استند ایستاده چوبی

استند ایستاده پانچی

استند ایستاده را می توان و یا بهتر است برای محصولات زیر استفاده کرد.

استند ایستاده پفک، استند ایستاده لوازم آرایش، استند ایستاده روغن موتور، استند ایستاده روان کارها، استند ایستاده چاپی، استند ایستاده لاستیک، استند ایستاده شوینده ها.

 

مقرون به صرفه ترین نوع استند ایستاده:

در بین استند های ایستاده می توان استند ایستاده مفتولی را مقرون به صرفه ترین آنان دانست. فقط این استند  برای محصولات خاصی کاربرد دارد. همچنین محصولات برای اینکه بتوانند در استند مفتولی بهتر قرار بگیرند باید وزن کم و همچنین تونای بسته بندی در حالت آویزی را داشته باشند.

 

نمونه کار استند ایستاده | نمونه پروژه استند ایستاده

 

۰/۵ (۰ نظر)