استند | استند فروشگاهی | استند فروشگاهی رومیزی | استند فروشگاهی ایستاده

استند فروشگاهی را می توان به عنوان بهترین استند در فروشگاه برای فروش محصولات شرکت ها دانست. در بین انواع استند فروشگاهی، استند فروشگاهی ایستاده گزینه مطلوب تری است. چرا که استند فروشگاهی ایستاده  دید بسیار بهتری نسبت به استند های دیگر در فروشگاه دارد.

انواع استند فروشگاهی

استند فروشگاهی رومیزی

استند فروشگاهی رومیزی: این استند بیشتر برای محصولات کوچک استفاده می شود. استند فروشگاهی رومیزی به دلیل ابعاد کوچکی که دارد در بسیار از مواقع رو میز و در جلوی چشم مشتریان و در نزدیکی میز پرداخت قرار داده می شوند.

 

استند فروشگاهی ایستاده

استند فروشگاهی ایستاده: این استند را می توان پرکاربرد ترین استند در فروشگاه عنوان کرد. استند فروشگاهی ایستاده دارای انواع مختلفی مختلی است از جمله : استند فروشگاهی ایستاده چهار وجهی، سه وجهی، دو وجهی و یک وجهی است. همچنین پرکاربرد ترین متریال های استند فروشگاهی ایستادهاستند فروشگاهی ایستاده فلزی و استند فروشگاهی ایستاده MDF است.

 

استند فروشگاهی یک طرفه | استند فروشگاهی یک وجهی

استند فروشگاهی یک طرفه یا استند فروشگاهی یک وجهه: این نوع از استند فروشگاهی به علت آن که از یک سمت قابلیت طراحی و دید برای مشتری دارد به عنوان استند فروشگاهی یک طرفه خوانده می شود. نمونه استند فروشگاهی طراحی شده کوکا کولا

 

 

استند فروشگاهی دو طرفه | استند فروشگاهی دو وجهی

استند فروشگاهی دوطرفه: استند فروشگاهی دو وجهی نیز همچون استند فروشگاهی یک طرفه است با این تفاوت که استند فروشگاهی دوطرفه از دو جهت دست طراح استند را باز می گذارد تا طراحی استند به حالت خوب و مقبول از دو جهت طراحی شود. همچنین دسترسی مشتری برای خرید محصول از روی استند از دو جهت امکان پذیر است.

 

استند چهار طرفه | استند چهار وجهی یا استند جزیره:

استند چهار طرفه یا استند جزیره: استند جزیره یا استند چهار طرفه وجهی استندی است، که در وسط فروشگاه و یا در جایی که از چهار طرف  باز باشد قرار می گیرد. استند جزیره را استند آیلند نیز می گویند.

 

استند آیلند:

استند آیلند را استند جزیره ای نیز می گویند. استند آیلند به استند جزیره ای با طراحی خیلی خاص یا طراحی استند غیر متعارف و خلاقانه می گویند.

 

بیس استاکر:

بیس استاکر: به عنوان یکی از استند های فروشگاهی شناخته می شود که از سه طبقه ساخته می شود. بیس استاکر همچون استند جزیره و استند چهار طرفه یا استند چهار وجهی از چهار طرف قابلیت برندینگ و قرار دادن محصول جهت فروش را دارد.

تفاوت استند جزیره یا استند چهارطرفه با بیس استاکر این است که بیس استاکر ارتفاع کمتری نسبت به استند چهارطرفه یا استند جزیره دارد.

اگر بیس استاکر در یک طبقه طراحی و تولید شود، اصطلاح استند پالت را برایش در بازار به کار می برند.

 

 

استند دور ستون:

استند دور ستون: استند دور ستون را در فروشگاه برای پوشش و زیبایی ستون ها بیشتر استفاده می کنند.

استند دور ستون در مواردی ارتفاع بلندتری نسبت به استند های دیگر فروشگاهی  دارد.

استند دور ستون را بیشتر اصحاب مشاغل برایجلوه دادن به  تبلیغشان، از لایت باکس های بزرگ روی استند دورستون استفاده می کنند.

استند دور ستون شاید تنها ضعفی که نسبت به استندهای دیگر دارد آن است که عمق کمتری نسبت به انواع استند فروشگاهی دارا است. آن هم در همه فروشگاه ها صدق نمی کند. چرا که عمق استند دور ستون بستگی به سیاست فروشگاه در مورد انواع استند فروشگاهی دارد.

 

 

سرلاین یا گوندولا:

سرلاین یا گوندولا از انواع استند فروشگاهی است که بسیار مورد توجه کاربران است.

سرلاین را شاید بتوان بهترین نقطه دید مشتری جهت برندینگ شرکت ها دانست. چرا که سرلاین یا گوندولا به خاطر اینکه سر ردیف قفسه های محصول فروشگاه قرار می گیرد به عنوان استند سرلاین شناخته می شود.

 

 

انواع استند فروشگاه نسبت به جنس:

استند فروشگاهی فلزی، استند فروشگاهی چوبی، استند فروشگاهی مفتولی، استند فروشگاهی MDF، استند فروشگاهی پلکسی، استند فروشگاهی ترکیبی.

 

انواع نمونه کار استند فروشگاهی | انواع پروژه استند فروشگاهی

 

 

۰/۵ (۰ نظر)