مفهوم استند | مفاهیم استند | تعریف استند | تعاریف استند

مفهوم استند | مفاهیم استند | تعریف استند | تعاریف استند: هر موضوعی برای اینکه بتواند جایگاه مستقلی در حیطه تخصصی خود پیدا کند. و روند یاد دهندگی اش  بهتر تسهیل شود. لازم است تا موضوع در حیطه تخصصی مورد سنجش و تشریح قرار گیرد. در کتابهای مختلف از روند تعریف موضوع و یا تشریح اصطلاحی کلمات تخصصی، جهت تسهیل درک موضوع استفاده می کنند.

در مشاوره استند، طراحی استند و تولید استند نیز همچون تعاریف لابه لای کتابها باید مفهوم استند کاملا تخصصی بررسی و تشریح گردد. و سپس به اصول عملیاتی استند پرداخته شود. چرا که درک بهتر موضوع موجب پاسخ مطلوب یک تخصص می گردد.

ورازیب نیز برای اینکه بتواند مطالب را منسجم و بهتر ارائه دهد از الگوی مفهومی استند استفاده می کند.

 

  1. مفهوم | مفهوم استند

  2. مفهوم استند در دودسته کلی مورد برسی قرار میگیرد.

    1. مفهوم یا مفاهیم جزئی استند

    2. مفهوم یا مفاهیم کلی استند

  3. مفاهیم استند از نظر ورازیب

 

۱- مفهوم | مفهوم استند

مفهوم، کلمه و یا واژه مفهوم به آنچه که در حیطه فهم قرار داده شود می گویند . این تعریف از مفهوم، بیشتر در حیطه هنرهای تجسمی ، با در نظر گیری تصور است که معنا پیدا میکند. تصوری که  توسط هنرمند پرورش و موضوعات ذهنی به مفاهیم عینی تبدیل می شود. برای درک بهتر مفهوم، آن را با معنا در نظر می گیریم. تا بتوانیم بدین طریق بررسی معنایی بهتری در مورد موضوع داشته باشیم.

 

 

۲- مفهوم استند در دودسته کلی مورد برسی قرار میگیرد.

 

۱-۲ مفهوم یا مفاهیم جزئی استند

مفهوم یا مفاهیم جزئی استند:  بر یک تعریف یا مصداق که قابل صدق است اشاره می کند: همچون: استند ایستاده فلزی نمایشگاهی مواد غذایی

زمانی که ما از اصطلاح “ایستاده فلزی نمایشگاهی مواد غذایی استفاده می کنیم. اشاره به نوعی خاصی از استند داریم. استندی که نوع و  جنس اش مشخص است. اگر این عنوان را به هر فردی که در حیطه طراحی و تولید استند  شناختی داشته باشد. بگویید کاملا برایش این مفهوم مشخص است. که این استند چه نوع، چه جنس و برای چه نوع از کسب و کاری طراحی شده است.

 

 

۲-۲ مفهوم  یا مفاهیم کلی  استند 

مفهوم یا مفاهیم کلی  استند:  بر بیش از  یک تعریف یا مصداق که قابل صدق است اشاره می کند: همچون: استند ام دی اف

زمانی  که از اصلاح استند ام دی اف استفاده می کنیم. در اصل به یک کلیتی از یک استند اشاره داریم. کلیتی که در آن اشاره ما برای یک استند خاص نیست و مفهومی کلی در پیش رویش است. زمانی که ما از استند ام دی اف صحبت می کنیم. اشاره به تمامی استند هایی داریم که با متریال MDF تولید می شوند.  و این استند MDF هم می تواند نمایشگاهی، فروشگاهی و.. یا برای کسب وکار شیرینی شکلات و… و یا هر عنوان دیگری که شما در نظر دارید باشد.

 

۳- مفاهیم استند از نظر ورازیب

مفاهیم استند از نظر ورازیب، مفاهیم عملیاتی است.

مفاهیم عملیاتی همان مفاهیم عملی هستند. که در سیطره تجربه قرار گرفته باشند.  مفاهیم عملیاتی زمانی پایه و اساس دارند که قابل اندازه گیری هستند. در حیطه طراحی استند، تا زمانی که استند، طراحی و تولید نشده باشد. امکان اندازه گیری وجود ندارد. این اندازه گیری بر مبنای تجربیات عملیاتی در تولید معنا پیدا می کند. در حالی که در حیطه سه بعدی احتمال اینکه طرح حالت اجرایی نداشته باشد وجود دارد. و این عملیاتی بودن و یا نبودن طرح استند بسیار به تجربه طراح و شناخت او از مراحل تولید استند بستگی دارد.

بر همین اساس ما تمام سعی خود را در راستای توضیحات عملیاتی و اجرایی طراحی و تولید استند قرار می دهیم.  و سعی می کنیم تا تجربیات ورازیب را در حیطه طراحی و تولید استند با شما به اشتراک بگذاریم. لازم به ذکر است ما در بعضی از پروژه هایی که انجام می دهیم و به دلیل اخلاقیات و حفظ اطلاعات مشتریان از ارائه طرح های سه بعدی و همچنین اجرایی مشتریان معذور هستیم. فقط در زمانی که مشتریان خودشان رازی به پخش تصاویر استندشان از جانب ما باشد. ما اقدام به انتشار کارشان خواهیم کرد.  برای همین منظور ما بیشتر از طرح های سه بعدی استفاده می کنیم که امکان انتشار آن را داشته ایم.

همچنین در جهت توضیحات مفهومی هم که در سایت ارائه می کنیم. بر آن هستیم تا توضیحات عملیاتی را نیز در نظر بگیریم.

 

 

 جهت مشاوره، طراحی و تولید و استعلام قیمت استند با ما در تماس باشید.

۰/۵ (۰ نظر)