استند چوبی مونتاز در محل

استندهای چوبی روشی محبوب و جذاب برای نمایش اقلام و انواع محصول است. یک استند چوبی با قابلیت مونتاژ در محل اغلب می تواند راه حلی جذاب تر و مقرون به صرفه تر از یک استند فلزی، استند پلکسی و یا متریال دیگر باشد.

استند چوبی با قابلیت مونتاژ در محل برای کسانی که به دنبال گزینه ای مقرون به صرفه ، و حمل و نقل آسان هستند و همچنین کسانی که به دنبال ایجاد یک استند منحصر به فرد برای محصولات خود هستند، گزینه بسیار خوب و عالی است.

 

نکات مهم طراحی استند چوبی با قابلیت مونتاژ در محل

وقتی صحبت از استند چوبی می شود، گزینه های طراحی استند زیادی برای انتخاب وجود دارد. بسته به اندازه، شکل و نوع موردی که قرار است نمایش داده شود، چندین سبک مختلف برایانتخاب بهترین طرح پیش می آید. برخی از محبوب ترین طرح های استند چوبی شامل: استند مکعبی چوبی، استند ایستاده چوبی، استند رومیزی چوبی و استند دیواری چوبی است. همچنین سبک های سنتی و مدرن تری نیز برای انتخاب وجود دارد.

متریال استند چوبی

استند چوبی معمولاً از چوب سخت یا چوب نرم  و یا چوب چند لا ساخته می شوند. چوب سخت ماده ای بادوام تر است و اغلب برای اقلام بزرگتر و سنگین تر که میخواهند در استند قرار بگیرند استفاده می شود. چوب نرم برای اقلام کوچکتر و سبکتر مناسب تر است. و چوب چند لا هم میتوان مابین چوب نرم و چوب سخت دانست.  مهم است متریالی را انتخاب کنید که برای محصول نمایش داده شده هم از نظر نگهداری وزن و هم از نظر زیبایی مناسب باشد.

 

قابلیت خود مونتاژ استند چوبی

قابلیت خود مونتاژی استند چوبی فرآیند نسبتاً ساده ای است. طراحی اسن نوع استند به نحوی نجام می پذیرد که تمام قطعات کاملا به صورت جداگانه تولید می شود. سپس تمام قطعات و قطعات لازم در کیت یا یک بسته بندی گنجانده می شود.  فقط  جهت مونتاژ در محل به ابزارهای اولیه مانند پیچ گوشتی و چکش نیاز دارد. همچنین جهت مونتاژ دستورالعملی در کیت گنجانده می شود  و معمولاً به راحتی قابل درک و اجرا هستند.

 

مزایای خود مونتاژ بودن استند چوبی

مزیت مونتاژ در محل استند چوبی ظاهر جذاب و بادوام آن است. آنها همچنین به راحتی جمع می شوند و می توان آنها را برای هر فضا یا هر محصولی تنظیم کرد. علاوه بر این، استندهای با قابلیت مونتاژ در محل چوبی معمولاً مقرون به صرفه تر از انواع استند دیگر هستند.

 

نتیجه

استندهای چوبی خود مونتاژ روشی عالی برای به نمایش گذاشتن وسایل به شیوه ای شیک و جذاب هستند. آنها به راحتی جمع می شوند و می توانند برای هر فضا یا موردی تنظیم شوند. آنها همچنین یک راه حل مقرون به صرفه در مقایسه با استند های دیگر هستند.

۰/۵ (۰ نظر)